Saturday, July 15, 2017

PROMOSI PENAPIS AIR CUCKOO




Selamat sejahtera semua... 

PENAPIS AIR CUCKOO

Harga promosi rm60 sbln sahaja!! akan tamat hujung bln ni.. 

Mari2 semua..sesiapa yg belum ada penapis air atau sedang tercari2 penapis air..bole pm sy tau.. sebab apa sy syorkan penapis airni...

.😋 yg pertamanya sudah tentulah sbb kat rumah saya pn guna penapis airni. jadi boleh jd testimoni. 



👍keduanya sbb dgn adanya penapis airni cerek elektrik sy dh pencen awl tau..jd xperlu dh sy nk pnskan air..skrgni sy tekan je dh dpt air panas..kan mudahtu..lagi2 jika ada anak kecil nak mandi air pns atau nk bancuh susu..mmg semudah tekan jari jela👆.. 

ketiganya dr segi keselamatan, reka cipta penapis air ni untuk air panas dan sejuk ada 2 salur yg berbeza..dan jika nk dptkan air panas kita kena tekan punat atastu barula air panas keluar.maknanya selamatla jika ada ank2 kecil nak ambil air minuman mereka sendiri..xdala masalah ank2 terkena air panas kan...



😉    eKeempatnya pulak kalau perasan dari gambartu ada 2 salur air berbeza utk air panas dan sejuk jd kalau nk minum air panas dan sejuk dalam 1 masa kita bole dptkn airtu serentak..sekejap je kita bole dapatkan 1 bekas air sejuk dan 1 bekas air panas..jimat masa kan? kelimanya 😁 kalau dulu stok air masak sy sentiasa
habis..masak air 3x sehari pn masih lg xcukup utk simpan dlm peti.mmg sentiasa sold out..


Kelimanya dengan adanya penapis air sejuk/panasni.sy xperlu lg simpan byk botol air dlm peti sejuk seperti sebelumni..mudah kerja sy 😉anak2 kecil pn xdala buka tutup peti sejuk utk ambil air lg..lega sy sbb stok air pns/sejuk sentiasa cukup.maklumla semua org kat rumahni kuat minum air 


😘..keenamnya charge pemasangan PERCUMA..

Ketujuhnya servis dan penukaran alatganti PERCUMA sepanjang tempoh waranty..

Jadi apa tunggu lg..jom sertai saya..

 👍😍ada byk lg kelebihannya..marilah kita rasai bersama-sama.. berminat? pm saya yer...




Tuesday, April 11, 2017

Yayang Dedek Semakin Membesar



 Salam sejahtera semua.. Sudah lama saya tidak bersiaran di blog ni...dah bersawang blog saya ni..hihihi..


Buat semua kawan2 yang masih mengikuti perkembangan terima kasih di ucapkan...

kalini nak share tentang cerita anak bongsu saya.. Bongsu eak.. Moga2 la sebab rasanya cukupla dengan anak 3 orang yang semakin membesar ni...hihihi


Baby yang lahir pada tahun 2013..semakin membesar dengan sihat dan ceria..Syukur alhamdulillah... Sekarang dah bersekolah dan petah berbicara.. Hobinya suka mewarna..



 Yayang dedek ni nama timangan papanya beri.. Ada jugak yang pertikaikan nama timangan diani.. Sebab nama penuh Norfadhilatun Nisa tapi kami panggil dia dengan nama Ica, kadang Nisa,.. Kadang2 tu Mica.. Kadang anje.. Apapa2 jela yang kami suka nak panggil kan..

Ada yang cakap panggil nama betul dia jangan panggil nama lain.. Tapi orang tu pun husbandnya nama timangannya macam lain jer dari nama sebenar.. Oopss... huhu saya tak cakap kat diapun namanya nak kena ubah atau pertikaikan pun nama dia tu kan... Sukahatila nak pangil nama apapun...




Sebenarnya sayani tak berapa gemar dengan orang yang sibuk2kan hal orang  dengan benda remeh temeh macam ni.. Setakat nama pun nak jadi isu.. Alahai....

Lagik2 bila orangtu tak cakap direct kat kita tapi ada tukang menyampai...



Biarkan lah dia dengan cara dia tu.. Yang penting kami bahagia dan sentiasa ceria.. Sihat dan sentiasa berada di dalam rahmat dan lindungan Ilahi...




Semoga yayang dedek membesar menjadi anak yang solehah dan berjaya di dunia akhirat... Ameen...

PROMOSI PENAPIS AIR CUCKOO

Selamat sejahtera semua...  PENAPIS AIR CUCKOO Harga promosi rm60 sbln sahaja!! akan tamat hujung bln ni..  Mari2 semua..sesiap...